Szolgáltatásaink
Támogatott iparágak
Szolgáltatások alkalmazási területenként
Kiszervezés a hosszútávú és hatékony megoldás!
- Minőség-ellenőrzés (vizuális, mérőeszközös)
- Bejövőáru/beszállított alkatrészek ellenőrzése: Az egyre összetettebb gyártási folyamatok támogatást igényelnek a megfelelő minőségű alkatrész/alapanyag biztosításában. Ez a szolgáltatásunk biztosítja, hogy a beszállítók által szállított hibás / nem megfelelő termékek még azelőtt detektálásra kerüljenek, mielőtt azok a gyártási folyamatba kerülnének. Folyamatos helyszíni jelenlétünkkel garantáljuk, hogy a termékek válogatási folyamatát, szinte „0”, azaz azonnali reakcióidővel elkezdjük, de ha nincs állandó jelenlétünk az Ön üzemében, akkor magasabb reakcióidővel, de változatlan szakértelemmel állunk rendelkezésére. Az ilyen jellegű szolgáltatásnál a beszállítóval közvetlenül vesszük fel a kapcsolatot az Ön megbízásából mind a specifikáció, mind a számlázási ügyek intézésére, ezáltal levesszük a terhet az Ön válláról. Csapatunk tagjai angol, német, szerb, ukrán nyelvű kommunikációval képesek támogatni a beszállítói együttműködéseket.
- Végellenőrzés: A gyártási folyamat befejeztével egy 100%os ellenőrzés a legyártott tétel valamennyi darabján, a követelményeknek megfelelően, mielőtt a vevő részére kiszállításra kerülne. Ezzel a szolgáltatással elkerülhető lehet egy eseti vevői reklamáció, vagy megállítható egy ismétlődő reklamáció sorozat. A felmerült problémától függően ez az ellenőrzési típus vizsgálhat 1 vagy több termékparamétert is.
- Tűzfalellenőrzés: Erre a szolgáltatásra akkor lehet szükség, ha már eszkalálódott a minőségügyi probléma. Az ügyfél megnyugtatására érdemes átgondolni egy tűzfal ellenőrzés felállítását, de az is előfordulhat, hogy az ügyfél kötelezi az Ön cégét ennek az intézkedésnek bevezetésére. Az ilyen jellegű helyzetekben nem csak az ellenőrzést végezzük el, de támogatjuk ügyfelünket a tűzfal megfelelő felépítésében és elindításában. Többszöri egyeztetések alkalmával szorosan együttműködve, a tűzfal jellegétől függetlenül – CSL1 - 2, OEM-specifikus, vesszük fel a termékismeretet és tapasztalatainak megosztva dolgozzuk ki közösen a hatékony módszert. Közös célunk, hogy az Ön ügyfelét meggyőzzük arról, hogy a probléma meg fog szűnni.
- Javítás, utómunka: A fent említett ellenőrzési szolgáltatásokat kiegészítve, szerteágazó szaktudással rendelkező vezetőink irányításával kínálunk utómunka tevékenységeket, melyek célja a termék eladható állapotra történő javítása/megmunkálása. Ezzel a tevékenységgel jelentősen csökkenthetők a selejtköltségek, továbbá a működési költségek felszabadítva a belső kapacitásokat. Értve ezalatt a legegyszerűbb tisztítási (rozsdátlanítási) feladatoktól kezdve a fúrási, vágási, menetjavítási tevékenységeken át egészen akár a vezeték szigetelésig és a sorjázásig. Tapasztalataink kiterjednek fém, gumi, műanyag, üveg alkatrészek megmunkálására.
- Összeszerelés
- Az összeszerelési szolgáltatásunk során az alkatrészeket a vevői rajz alapján szereljük össze mechanikus vagy elektronikus módszerekkel, megfelelve a minőségügyi követelményeknek. Ezeket az összeszerelési tevékenységet közvetlenül az Ön telephelyén vagy a saját létesítményünkben tudjuk biztosítani. Cégünk jól felszerelt általános szerszámokkal, eszközökkel, de igény esetén speciális eszközök beszerzésére is van lehetőség. Továbbá minden összeszerelés befejezése végellenőrzéssel zárul.
- Mérnöki szolgáltatás
- Minőségügyi/folyamat mérnök támogatás: Ezen szolgáltatásunk keretében az adott projektre mely nem eszközt - hanem szaktudást igényel, tapasztalt mérnökökkel nyújtunk szolgáltatást az alábbi feladatokban:
- Beszállítói management. Új beszállítók validálása, meglévők fejlesztése, valamint új termék bevezetésének támogatása (PPAP, APQP)
- Gyártási problémák gyökérokának felkutatása hatékony problémamegoldó eszközökkel, mint 8D vagy 5 Miért?
- Új ellenőrzési módszerek kidolgozása FMEA, QRQC használatával.
- Egy korábban bevezetett intézkedés pl.: gyanús készlet válogatása, felügyelete nyomon követése,
- Rendszerszintű/folyamatbeli hibák detektálása SPC-kártyák bevezetésével .
Mindezekre jó megoldás egy külső objektív szem bevonása.
- Logisztikai szolgáltatások
- Át / újra csomagolás: Miután a globalizáció magával hozta a termékek és áruk rendkívül sokféle forrásból való megjelenését, tudjuk hogy sok esetben a külföldről/tengerentúlról különböző csomagolásban érkezett termékek nem alkalmasak az azonnali felhasználásra, vagy megfelelő tárolásra, vagy akár sérülten érkeznek. A hatékonyabb halmozhatóság és kezelhetőség elérése érdekében nyújtunk átcsomagolási szolgáltatást ügyfeleink telephelyén, raktárában. Legyen szó konténeres egység kisebb dobozos kiszerelésre bontására, vagy kartonpapíros csomagolás műanyagba való átcsomagolására, támogatást tudunk nyújtani, anélkül, hogy Önnek növelni kellene a saját kapacitását. Mint részfolyamat, de egyébként nem elhanyagolható az azonosítás és nyomon követés érdekében, természetesen a címkézést is elvégezzük.
- Komissiózás: Nem csak hosszútávra, de időszakosan, vagy szezonálisan megnövekvő vevői igények kiszolgálására is tudjuk nyújtani ezt a szolgáltatás az ügyfeleink részére. Az ilyen jellegű tevékenységek kiszervezése rövidtávon megtérülést és hatékonyságot eredményezhet.
- Egyéb kategória
- Takarítás (ipari, irodai, szállodai)
Irodatakarítás, napi és alkalmi vagy szezonális takarítást végzünk középületek számára. Ingatlanok teljes körű és minőségi, rendszeres és alkalmi takarítását végezzük.
Vállalt feladataink elvégzésekor minden esetben alapvető követelmény a hibátlan munkavégzés, az udvariasság és az igényesség.
- Call center
Full service call center tevékenységet kínálunk, mely során a megfelelő tudással rendelkező munkavállalók biztosítása mellett a teljes szolgáltatás működtetését mi végezzük. A telefonos ügyfélszolgálat megfelelő minőségű működtetését, a követelmények teljesítését és a munkaerő-állomány fluktuációjának kezelését teljesen mértékben vállaljuk.
Erősségeink
Megértjük, hogy a minőség mennyire fontos az Ön vállalkozása számára. Szolgáltatásainkat az Ön vállalkozásának igényei alapján fejlesztjük ki, és biztosítjuk a zökkenőmentes integrációt. Embereink minden szinten kiváló ügyfélszolgálatot nyújtanak, és vezetői támogatásunk a hét minden napján, 24 órában elérhető. Széleskörű ismeretekkel és sokéves tapasztalattal rendelkezünk az Ön iparágában végzett munka terén. OEM és Tier 1 beszállítókkal dolgozunk együtt, és számos összetett utómunka- és javítási projektet hajtottunk végre sikeresen, mind a beszállítói létesítményekben, mind a telephelyen kívül. Tapasztaltak vagyunk az ellenőrzési folyamatokban és auditálásában, amelyet a 8D problémamegoldó technikák támogatnak.
Stratégiai partnerségünk révén garantált munkaerő-megoldásaink vannak, ami országszerte biztosítja a feladatok elvégzéséhez szükséges állományt.
- Toborzás A Human Labor Quality saját állományába és Megbízói számára is megtalálja a megfelelő munkavállalókat a megfelelő pozícióba.
- Szakembereink – A cég állandó csapatát hozzáértő, gyakorlatias szakemberek alkotják, irányítását pedig tapasztalt, ügyfélközpontú hozzáállású vezetői kör látja el.
- Sztenderd folyamatok és szolgáltatási szintek – ISO minősítéssel igazolt, megbízható irányítási rendszer és megfelelő technikai képességek biztosítják a szolgáltatás színvonalát.
- Valós idejű adatelemzés – Kiemelt hangsúlyt fektetünk a mérési rendszereinkre, így kiterjedt elemzéssel és jelentéstétellel támogatjuk a kifogástalan folyamatokat, így szükség esetén azonnali hibajavítást/beavatkozást tudunk megvalósítani.
- 24/7 támogatás – Elsődleges számunkra, hogy a folyamatokat folyamatosan nyomon kövessük, ennek érdekében következetes szolgáltatási szinteket és helyi kapcsolattartó pontokat építettünk be a működésünkbe.
- Stratégiai partnerrel való együttműködés – Országos irodahálózattal rendelkező, több, mint 30 éve komplex HR szolgáltatást biztosító partnerünk komoly erősséget jelent.
Értjük, hogy a minőség kiemelten fontos Önnek, és képesek vagyunk biztosítani Önnek, mint üzleti partnerünknek!